Klachten afhandeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening of producten. Wij vragen wij je vriendelijk om de klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, post en/of telefonisch. Wij zullen jouw klacht behandelen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens:
Bedrijfsfietskopen.nl
Handwerkerzijde 102
9201CP DRACHTEN
Telefoon: 0512-358214
E-mail: info@bedrijfsfietskopen.nl

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging per e-mail.

Wij zullen jouw klacht binnen 3 dagen na ontvangst beantwoorden. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bedrijfsfietskopen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Heb je vragen, stel ze gerust bij het contactformulier.

Button